Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 3 augusti 2015 21:00

Hej på er! Det är en stund sen senast nu men jag hoppas att ni har haft det bra. Jag har mest bara tagit det lugnt mellan gångerna jag har varit upp till stallet. Katinka och Torsten är så söta och snälla och det har varit riktigt roligt att sköta om dem nu i en vecka.


I lördags var jag också upp och red Petsari, förutom att vara upp till Torsten och Tinkos, och då var vi på plan och hoppade lite. Jätte roligt och jag börjar bli säkrare på att hoppa med honom. Vi travar bara över hindren än men snart kanske vi börjar våga oss på lite högre hinder och kommer automatiskt in i galopp efter hindren.


Igår var jag också och hoppade lite med Petsari och det var lika roligt. Sen skrittade vi av längs vägen och det gick bra.


Idag var jag upp till stallet och släppte ut Tinka, gav henne mat och mockade i stallet. Sen har jag mest bara tagit det lugnt och nu ska jag bara njuta av sista sommarlovsveckan för på tisdag (11.9) börjar jag i skolan. Jag längtar faktiskt till det, att få ordning på vardagen igen och att börja i gymnasiet.


Imorgon ska jag kanske åka och rida Petsari och sen kl. 16 ska jag vara i Malax hos optiker och testa linser. Så jag ska åka dit med moped så startar typ kvart över tre hemifrån. Men det var allt jag hade att säga. Hoppas att ni haft en bra dag så hörs vi någon annan gång. Kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards