Sandra Skinnars

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 27 augusti 2015 11:47

Hej på er! Nu är jag verkligen skylldig er en ursäkt för att jag inte har bloggat på hela två veckor. Det är dåligt gjort av mig. Men nu när jag har börjat gymnasiet har jag inte energi och tid till bloggen, tyvärr. Jag tycker att det är roligt att blogga men jag hinner inte. 


Jag börjar skolan 8.45 varje morgon och slutar 15-tiden och när jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt en stund och sen gör jag läxor och pratar med T all min lediga tid typ. Sen försöker jag hinna rida Peppe också men det kan jag avslöja att det går inte så bra... Jag hinner inte med det heller. Jag borde bli bättre på att priotera rätt och för mig kommer bloggen alltid sist, tyvärr.


Nu just sitter jag i skolan och har haft håltimme men nu är det snart rast och då efter rasten så har jag 2 h rella och sen hem och göra läxor. Jag hoppas att ni har haft det bra under de här två veckorna som jag inte har bloggat så ska jag försöka skärpa mig och se till att det iallafall inte blir två veckor tills vi hörs nästa gång. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards