Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 4 augusti 2015 13:13

Hej! Hittills idag så har jag mest bara tagit det lugnt. Eftersom att jag inte sköter hästarna mera för denna gång så steg jag upp först halv tio typ, däremot vaknade jag typ halv nio men det var skönt att bara ligga och slappa. Då jag steg upp så gick jag i duschen och sen tog jag det bara lugnt igen och så gick jag ut med Ludde en stund och sen åt jag lite. Det är ganska härligt väder ute idag, solen lyser och det är någorlunda varmt men det blåser lite kallt så jag sitter ändå här inne och lyssnar på musik och har just skickat lite med Ellen. Miss you! <3 


Om typ en timme ska jag hoppa på vespan och åka till Malax till optikern och prova nya linser... Hoppas att de är bra så jag slipper åka dit på en stund nu. Sen när jag är klar hos optikern så åker jag och mamma kanske in till stan en stund. Nu ska jag byta om och fixa mig lite och sen åka. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards