Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 7 augusti 2015 21:15

God kväll! Har ni haft en bra dag? Jag har inte gjort så jätte mycket speciellt idag; tagit det lugnt och solat i några timmar typ. Idag har det varit varmt och  soligt men lite blåsigt. På kvällen åkte jag och Simme ut och körde med mopederna och det blev lite kallt mot slutet. Nu senare ikväll så har jag bara lyssnat på musik och chillat.


Igår kom Sonja och Sandra hit 11-tiden och vi åt tortillas och tog det lugnt och pratade och lite sånt. Sen kl. 17 åkte jag upp till stallet för att hjälpa till att fixa Rilla och Rappen fina inför klubbmästerskapet i Korsnäs. På tävlingen gick det bra för både S & S med Rilla och för Nåro och Rappen och jag var där och fotograferade. 


Så med andra ord hade jag en riktigt bra dag igår, bästisar och hästar. Idag har jag också haft en riktigt bra dag och jag hoppas att ni också har haft det. Vi hörs kanske imorgon. Kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards