Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2015 20:43

Hej! Idag har jag mest bara tagit det lugnt eftersom jag har varit ensam hemma hela dagen men klockan ett ungefär åkte jag till stallet för att rida Peppe. Det blev både lite dressyr och hoppning. Och vet ni vad?! Jag och Peppe hoppade 60/70 cm. Så stolt! Det var typ första gången som jag har hoppat så högt och jag tror inte att Peppe har hoppat den höjden så mycket heller. Men oj så roligt det var. Det känns som om den hästen gör allt för sin ryttare. <3 Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen; Den hästen är så sjukt rolig att rida, han är SPECIELL. <3 Och idag när jag hoppade honom... Jag var så glad då och jag är så glad nu. Jag har inte ens ridit honom i en månad men jag är fast, jag är helt såld för den hästen. Och hoppar det gör han bara han vill och bara man gör det på hans sätt. Alltingen hoppar han typ helt perfekt, en meter före hindret eller tiotals centimeter över hindret. Det är det som gör honom så sjukt rolig att hoppa med och jag blir aldrig rädd när jag ska hoppa med honom för jag vet att vi klarar det på ett eller annat. 

Han är så söööt! <3


Hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag så småningom göra mig klar för att sova. Sov gott! Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards