Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 5 augusti 2015 20:15

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Min har varit riktigt bra. Först tog jag det mest lugnt och lyssnade på musik och sen städade lite här. Sen åkte jag och red Pepsi ca klockan ett och vet ni, idag hoppade vi 50/60cm. Han kan hoppa bara han vill och bara han kommer ihåg att han har 4 ben att lyfta. ;) Nej men han är jätte duktig och jag tror att jag typ aldrig har haft så roligt när jag ridit och hoppat tidigare. Vad jag menar är att jag sitter typ alltid och ler och när han hoppar på något konstigt sätt över hindren så skrattar jag och klappar honom och om han är lite busig och "fjållig" så ler jag lite mer. Han är verkligen speciell den där "lilla" saken men jag gillar honom sjukt mycket. <3

Alltså titta på honom <3


Nu ikväll har jag varit på friidrott och ikväll var det ganska många barn och jag testade att hoppa lite höjd, och hoppade 120 cm. Jag har klarat det typ en gång förr i sommar och jag har inte hoppat höjd på typ en och en halv månad så jag är riktigt nöjd med det. :) Jag kom hem från friidrott lite över åtta och efter det har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på musik typ. 


Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag så hörs vi kanske imorgon, då kommer Sonja och Sandra hit och sen på kvällen ska jag och titta på klubbmästerskap i hoppning i Korsnäs där Sonja och Sandra ska vara med. Sov gott! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards