Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Sandra Skinnars - 13 augusti 2015 11:47

Hej på er! Nu är det några dagar sen sist eller hur... Jag har hunnit börja gymnasiet sen vi hördes senast. Jag började i tisdags och jag trivs bra här. Just nu har jag håltimme i ca 20 minuter och sen rast i 10 minuter tror jag och sen har jag två timmar religion och sen åker jag hem och gör läxor och så har jag tänkt att jag ska åka och rida Peppe senare idag också.

Igår var jag på friidrott på kvällen och barnen hade ganska så mycket energi nu när de har börjat skolan och dagis. Men det var roligt fast vissa var lite all over the place.

Hoppas att ni har haft det riktigt bra sen vi hördes senast så får jag hoppas att ni har det bra i fortsättningen så hörs vi sen någon gång. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards