Sandra Skinnars

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra Skinnars - 16 juni 2013 21:22

Hej hopp!

Igår så var ju jag och pappa till Nyko frys och sen åkte vi till villan när vi kom hem. Sov där i natt och åkte hem ca 13-tiden. När vi kom hem så tog jag det först lungt och sen klockan 15 eller nått så åkte jag och mamma (läs igen... MAMMA) till stallet jag körde Katinka och hade Tina efter fast i kärran och mamma satt på. Ganska kul nog! :)

Här får ni en bild på mig och älsklings ponnyn som mamma tog idag.

I love her!!!! <3

Imorgon så ska jag inte göra nått speciellt tror jag. Ska kolla med Nina eller Eleonor om jag och S och S kan komma till stallet på tisdag. Vi har funderat på det men inte bestämt nånting så.

Ellen tipsade om att jag skulle skriva min favvo sak och lite sådana saker... Vill ni det?? Kommentera!

Nu ska jag sova. God natt! Jag bloggar imorgon! :)

Av Sandra Skinnars - 14 juni 2013 22:25

Idag har jag varit hos fammo och faffa typ hela dagen eller nått. Haha! Random day eller vad?! Nej men imorgon ska jag följa med pappa till Nyko frys och sen ska vi åka till villan där mamma redan är. Hoppas på soligt väder så att jag kanske kan sola lite. Det bästa med villan är att man kan sola och när man får för varmt så kan man hoppa i sjön och svalka av sig.


Jag ska försöka hinna skriva nått imorgon. Vi kommer hem från villan på söndag. Men nu ska jag sova. Jag är så jäkla trött! Kram :) Sov gott!

Stämmer bra det där! ;)

Av Sandra Skinnars - 14 juni 2013 08:38

Nu kan man välja var texten ska vara. Vänster, mitten eller höger. Man kan använda fet, kursiv och understruken. Och man kan sätta in en bild var man vill så nu kommer det bli ännu bättre. Ville bara berätta det så att ni vet! :D

Av Sandra Skinnars - 14 juni 2013 08:26

Hej och god morgon! Jag vaknade typ kvart före nio. Vet för f*n inte vad jag ska göra idag.

Vad ska ni göra idag?

Ni får önska något jag ska skriva om. Vad som helst! Så blir det som ett önskeinlägg sen då. Så snälla kommentera vad ni önskar jag ska skriva om. Tack i förväg! :)

Alltså nu ska jag berätta en liten sak bara... Jag bloggar för det mesta bara från mobilen. Så jag mobilbloggar nästan hela tiden helt enkelt. Men det går ju bra det också.

Nej nu ska jag sluta. Jag ska försöka börja blogga lite mer per dag. Kanske inte blir så långa inlägg men uppdatering typ. Kram :)

Av Sandra Skinnars - 13 juni 2013 21:25

Hej! Idag har jag inte gjort något annat än tittat på tv. Har varit på lite dåligt humör också... Men f*n jag blir glad när jag kollar in här. Har fått 4 eller 5 kommenterer idag. En var anonym men vem f*n bryr sig liksom lika glad för det. Verkligen! Jag vill bara säga tack för att ni läser min blogg. Tack, tack så sjukt mycket! Det betyder massor. Utan bloggläsare så blir det ingen blogg. Jag ska f*n i mig blogga på den här bloggen ett bra tag nu. Jag ska blogga som om ingen av mina vänner läser. Jag menar inte att jag ska hänga ut nån eller så men jag ska liksom som om... Äsch, svårt att förklara men jaajaa.

Det känns som om bloggen är en del av mig. Ibland undrar jag hur det skulle vara utan bloggen. Och det enda jag kan komma på är: TRÅKIGT!

Jag vill bli som Nellie Berntsson. Hon är min förebild inom allt. När jag läser hennes blogg så får jag känslan: Kan hon då kan jag också!

Nu till nått annat... Hade först funderat på att åka till stallet imorgon men jag kollade vädret och det skulle typ regna hela dagen så jag ska väl bara ta det lungt imorgon också.

Det här blev ett rörigt inlägg men med detta inlägg säger jag nu god natt! :*

Ps. Denna bilden alltså! Haha! :)

Av Sandra Skinnars - 13 juni 2013 21:25

Hej! Idag har jag inte gjort något annat än tittat på tv. Har varit på lite dåligt humör också... Men f*n jag blir glad när jag kollar in här. Har fått 4 eller 5 kommenterer idag. En var anonym men vem f*n bryr sig liksom lika glad för det. Verkligen! Jag vill bara säga tack för att ni läser min blogg. Tack, tack så sjukt mycket! Det betyder massor. Utan bloggläsare så blir det ingen blogg. Jag ska f*n i mig blogga på den här bloggen ett bra tag nu. Jag ska blogga som om ingen av mina vänner läser. Jag menar inte att jag ska hänga ut nån eller så men jag ska liksom som om... Äsch, svårt att förklara men jaajaa.

Det känns som om bloggen är en del av mig. Ibland undrar jag hur det skulle vara utan bloggen. Och det enda jag kan komma på är: TRÅKIGT!

Jag vill bli som Nellie Berntsson. Hon är min förebild inom allt. När jag läser hennes blogg så får jag känslan: Kan hon då kan jag också!

Nu till nått annat... Hade först funderat på att åka till stallet imorgon men jag kollade vädret och det skulle typ regna hela dagen så jag ska väl bara ta det lungt imorgon också.

Det här blev ett rörigt inlägg men med detta inlägg säger jag nu god natt! :*

Ps. Denna bilden alltså! Haha! :)

Av Sandra Skinnars - 12 juni 2013 08:04

Hej och godmorgon! Nu ska jag snart cykla iväg för att möta S och S men jag ville bara skriva godmorgon och så. Men ni ska ha en riktigt bra dag så hörs vi senare idag! :)

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2013 21:21

Madde åkte hem typ klockan 16 eller nått. Och klockan kvart före sex träffades jag och S och S vid potatishallen och så cyklade vi till stallet. Jag och Sonja red barbacka på Rappen. (Alltså båda två samtidigt!) Det gick jätte bra. När vi svängde hemåt så bytte vi så att jag satt längre fram. (Jag hade suttit längre bak tidigare!) Och Sandra red på Tina. :) Kul! Imorgon ringer klockan (alarmet på mobilen) halv 8 för kvart över 9 möter jag upp S och S och så cyklar vi till stallet. Och då ska vi följa med Nina till en hästtandläkare från Sverige. Vi ska dit med Tina och Rappen. Sen klockan 18 så har vi nån grejs här hemma så då skulle Maddes mamma kanske komma så isåfall så kommer väl Madde också. Nej nu ska jag sova. God natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards