Sandra Skinnars

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2013 07:42

Igår så målade jag ju ute möblerna och senare på kvällen så var jag ute och fotade lite. Men för det första så har jag inte fört över bilderna till datorn nå ännu och för det andra så bloggar jag från mobilen.

Jag vaknade alldeles just och ska snart gå och äta frukost.

Idag så ska jag och Madde träffas i byn klockan 12 och sen cyklar vi hit hem till mig. Sen klockan 20 före 6 så ska jag träffa S och S vid 'potatishallen' och sen ska vi cykla vidare till stallet. Jag och Sonja ska rida barbacka på Rappen (båda två samtidigt) och Sandra skulle köra eller rida Tina. Kommer bli skit kul det däran! :) Nej nu ska jag gå och äta frukost. Ha en bra dag!! <3

Av Sandra Skinnars - 10 juni 2013 12:09

Hej! Jag hann tyvärr inte skriva nånting igår. Men jag och Eleonor åkte ju till stallet klockan halv tio och jag började rykta Katinka och Tina. Sen så lastade vi dem och åkte iväg till match showen. När vi kom dit så borstade vi av dem och jag gjorde en inbakad fläta på Tina i manen och små flätor i Katinkas man. De var så sjukt söta! <3 Men tyvärr så hann jag inte ta några bilder för jag hade mobilen och kameran i bilen. Och sen efter att vi hade fixat dem klara så gick vi och stod med dem närmare banan. Så när det blev ponny gruppen så skulle alla ponnyer in (de hade sagt åt Eleonor att ponnyerna skulle vara i två grupper) så jag fick visa upp Katinka. Det gick riktigt bra.

Jag kom hem fem före två och då gick jag i duschen och klockan tre typ så åkte vi på konfirmationsfest. Madde var där så pratade med henne.

Sen hittills idag så har jag bara kollat på tv, ätit och nu ska jag gå ut och måla utemöblerna igen. Puss och hej!

Av Sandra Skinnars - 8 juni 2013 21:32

Hej! Idag har jag målat våra ute möbler och kollat på prinsessbröllopet! Dom var så söta tillsammans, Madeleine och Chris! :) Jeje, imorgon är det väckning kl. halv åtta för min del för att säkert hinna. Jag och Eleonor ska på Match Show med Katinka och Tina. Jag ska med som "skötare". Kommer att bli jätte kul hoppas jag. Kameran följer med om jag kommer ihåg den imorgon. Annars så har jag ju mobilen! Haha! ; D Sen kl. 15 eller nått så ska vi (jag och min familj) på konfirmationsfest. Så ja... Madde, kommer ni dit??? Hoppas det!! ;) Nu ska jag snart ta natten så god natt och dröm om den du älskar! :) #skickavidarenätkärlek

Av Sandra Skinnars - 8 juni 2013 08:42

Jag vaknade typ sju och ska gå och äta frukost nu snart. Vet inte vad jag ska göra idag. Jag vill till stallet men jag vill vara med Madde också. Ska kolla lite med pappa och så. Men ja, nu sks jag gå och äta frukost. Update kommer!!! :*
Ps. Så här har jag tänkt ha kjolarna. I love it! :) (Bilden tog jag igår!)

Zzz

Av Sandra Skinnars - 7 juni 2013 21:54

Hej! När mamma kom hem från jobbet så hade hon varit och shoppat lite och när hon kom hem så tyckte hon att den ena tröjan var lite liten så jag fick den. Hade på mig den till Eleonor. Sonja och Sandra var där också så har suttit och pratat med dem hela kvällen typ om allt och inget. Nu chattar jag på fb med Madde och Ester. Ska snart sova. Godnatt!
Ps. Här ser ni kvällens outfit och tröjan som jag fick av mamma! :)

Av Sandra Skinnars - 7 juni 2013 14:56

säga att den där kjolen som ser typ beige (stav) ut är typ grågrön eller nått. :)

Av Sandra Skinnars - 7 juni 2013 14:54

En T-shirt och 2 kjolar som jag framför allt ska ha som tröjor. Tycker det är så sjukt snyggt. Har man en långkjol så kan man ju ha den som en tunika/klänning med ett skärp kanske! Hur snyggt som helst! :)
Ps. Bilden är fixad i instacollage på min iPhone! :)

Av Sandra Skinnars - 6 juni 2013 21:29

Kom på en sak till som jag ska göra imorgon. Så imorgon kanske ni inte får något att läsa om ja inte skriver sent på kvällen. Jag ska till Eleonor på "fest" eftersom att hon blev färdig närvårdare (tror jag det var). Klockan sex tror jag att det var. Kram och godnatt igen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards