Sandra Skinnars

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 22 augusti 2013 22:10

God kväll... Nja, godnatt! Hehe! Nej men, idag så har jag förstås varit i skolan och sen åkte jag ju till stallet med S & S. De hade tröskat på åkern bredvid där Nina bor så vi var där och "körde" slalom (Fattar ni? Alltså mellan koner!), nått litet skutt, en presening att gå över pch lite bommar. Rappen tyckte preseningen var jätte läskig. Men jag red runt den. Först red jag alltså Rappen och sen så tömkörde jag Tindra. Hon hoppar jätte fint! Synd att hon är så liten bara... Just nu ligger jag i min säng och funderar på om jag har nått speciellt imorgon efter skolan, ifall jag skulle åka upp till stallet och gå ut och gå, köra eller tömköra Tinkos. Jag tror inte att jag har nått speciellt så det blrde ju gå. Nåja, jag får kolla upp det imorgon. Men nu ska jag sova så att jag orkar upp nån gång imorgon. Alarmet ringer 6:45 (kom ihåg att det ALLTID är finsk tid när jag skriver klockslag om jag inte säger annat). Nej god natt nu!

Älskling! <3

Av Sandra Skinnars - 22 augusti 2013 07:27

Nu står jag och väntar på bussen men jag tänkte bara säga god morgon och slänga in dagens outfit. Här har ni den:

Av Sandra Skinnars - 21 augusti 2013 20:18

Skolan gick ganska bra idag. Tråkigt men bra... När jag kom hem så gjorde jag läxor, hängde ut tvätt, var ut och gick med Ludde, plocka i och ur diskmaskinen och har varit i duschen. Imorgon är det först skola sen på kvällen kvart före sex så ska jag träffa S & S och vi ska cykla till stallet. Jag ska rida Rappen, Sonja tömköra Tindra och Sandra rida Tina. Roligt roligt! :) Men nu ska jag sova så godnatt! Hörs imorgon!

Av Sandra Skinnars - 20 augusti 2013 21:27

Idag har jag varit i skolan, läst läxor, sjungt Sing Star och varit ut på PW med Ludde. Ganska chill om man tar bort läxorna. :P Haha! Men nu ska jag sova så att jag orkar imorgon. Ganska jobbig dag i skolan. Bara tråkiga ämnen. Vissa bättre än andra förstås. Börjar med biologi i 90 minuter. Uäk! Trååkiigt! Nej god natt nu! Hörs imorgon!

Av Sandra Skinnars - 20 augusti 2013 16:33

Nu sitter jag i en fåtölj i vardagsrummet och har läst och gjort läxorna. Väldigt många läxor tills imorgon, snarare 5... Men det var mest såna som man ska läsa på och inte så mycket som man ska göra, om ni fattar vad jag menar. Men nu ska jag läsa allt på nytt och sen gå ut på en PW med Ludde.

Av Sandra Skinnars - 19 augusti 2013 21:08

Jaha, måndagen börjar lida mot sitt slut nu då. Har haft en riktigt bra dag idag. Först skolan som kändes som om de gick ganska snabb, plus att jag hade musik två sista timmarna. Så det var kul! Sen nu ikväll så var jag till stallet och red Rappen och det gick jätte bra. Men nu är jag väldigt trött. Fast dagen har gått snabbt sp känns det väldigt länge sen jag vaknade i morse. Haha! Nu ska jag nog försöka sova så att jag kommer mig upp nån gång imorgon. Sov gott bloggisar! :)

Guuud vad söööt!!!

Av Sandra Skinnars - 16 augusti 2013 15:48

Hej! Idag så kändes det som om det gick ganska snabbt i skolan... Hade gymnastik 2 sista timmarna som var ganska tråkigt. Nu ska vi snart åka till villan och vara där över helgen. Tyvärr får jag väl säga... Men det måste väl gå det också. Men nu ska jag gå! Ha en bra helg ifall jag inte hör av mig.

Av Sandra Skinnars - 15 augusti 2013 21:14

Hej! Var till stallet idag också och körde Katinka. Men nu är jag så sjukt trött så nu ska jag sova. God natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards