Sandra Skinnars

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2013 15:56

Av Sandra Skinnars - 7 augusti 2013 21:08

Nu ska jag sova. Hörs imorgon! God natt!

Cutie! <3

Av Sandra Skinnars - 7 augusti 2013 18:41

En topp från Seppälä för 15,95€ som det står TOKYO 88 på... Den är ganska kort... Jag gillar den! :) 

En T-shirt också den från Seppälä men för 12,95€. Den är lite stor men jag gillade den (det fanns bara L kvar...)

Ett par gymnastikskor från Intersport. Minns inte vad dom kostade... Snörena är lite grönare irl.

Och till sist 10 st blyertspennor. 

Det var det jag fick med mig hem idag. 

Av Sandra Skinnars - 6 augusti 2013 21:28

Hej! Idag har jag varit till frissan och sen nu ikväll så var jag på vkr. Roligt var det! Men imorgon kommer Tina och Rappen att åka till Lolax igen men Torsten och Katinka stannar här. Skönt att älskling lämnar en stund till iallafall!
Imorgon åker jag, pappa och Simme in till stan. Jag måste ha nya gymnastikskor, nått att ha på mig när skolan börjar och nått att ha på mig när vi fotas... och om jag hittar nån fin väska så ska jag ha den också. :) men jag hör av mig imorgon. Lovar! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 5 augusti 2013 07:35

Hej! Jag har inte orkat blogga de här två senaste dagarna nu men på lördag så var jag på villan och igår kom jag och mamma hem från villan typ 2-3 kanske och typ 6 så åkte vi till stallet. Jag körde Katinka och hade Tina på släp och mamma cyklade.

Idag kommer Madde hit ca halv ett och vi ska göra lite allt möjligt. Vi ska gå ut och gå med Katinka ca 1 och jaa... Det är jätte länge sen vi har träffats så det ska bli kul. Men nu tittar jag på tv. Men ni ska ha en bra dag alla. Kram

Av Sandra Skinnars - 3 augusti 2013 21:09

Hej! Igår så plockade jag och pappa och Simme flyghavre i ca 2 och en halv timme kanske. Chill! Nä men... Sen typ 5-6 så åkte vi till villan och idag så var jag, pappa och Simme hem och vattnade blommorna och satte ut nytt vatten åt Mimmi (vår katt) och handlade. Sen nångång typ 5 så åkte vi med båt till Molpe och så till Vägvik och köpte glass efter.

Nu ligger jag på min maddrass här på golvet och gör inget mer än att skriva det här...

Imorgon nångång så åker ju jag och mamma hem som jag har sagt förr nångång.

Ja men nu ska jag läsa. Sov gott i natt! :*

Av Sandra Skinnars - 1 augusti 2013 21:47

Hej! Idag har jag gjort vanliga saker typ. Inget intressant alls. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra annat än att hjälpa pappa att ta bort flyghavre på åkrar. Inte det roligaste men jag kan ju ta med mobilen och lyssna på musik medan. ;) Sen på lördag åker vi ut till villan och jag och mamma kommer hem på söndag för mamma ska i jobb på måndag och då kommer Madde hit 12.30 typ och på tisdag så ska jag till frissan och på onsdag vill jag antagligen bara ta det lugnt eller så ska jag se med pappa om vi kan åka till stan. På torsdag kväll (kl.18) ska jag och S & S vara på Bergö och då ska vi rida. Sen är det sista helgen på sommar lovet och då börjar skolan på måndag. Inte riktigt på hugget kan jag säga... Alla läxor och gå upp tidigt och allt... Nåja, det måste gå!

Rubriken... Ja, alltså jag har ingen blogglust alls. Vet inte vad jag ska skriva och så. Kan ju inte va så roligt att läsa vad jag gör om dagarna när jag inte gör något intressant... Men jag har länge funderat på att skriva ett inlägg om nätmobbning så jag ska ta tag i det nu någon dag och göra det. Men nu vill jag bara sova. God natt! bildbrist

Mys

Av Sandra Skinnars - 1 augusti 2013 08:00

Hej och god morgon! Idag ska jag... Jag vet inte! Hehe! Men jag ska till bibban och lämna in några böcker och låna en pll bok. Sen ska jag kolla med Sonja och Sandra vilken dag som passar dem. Om det inte är full bokat förstås. Sen så ska jag gå i duschen också och så kanske jag går ut och solar om solen fortfarande skiner senare idag. Sen skulle jag göra mat också... Haha, ganska mycket att göra idag iallafall. Men nu ska jag ligga i sängen en stund till och mysa och sen ska jag gå upp och titta pll som kommer på tv 3 kl. 9.25 typ (kom ihåg att alla klockslag jag skriver är finsk tid, om jag inte säger annat).

Ovido - Quiz & Flashcards