Sandra Skinnars

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Skinnars - 12 november 2013 11:00



Nu tänkte jag vis upp alla mina nagellack.

Jag gör 2 delar och det här är alltså den första och just nu när detta publiceras så är jag i skolan,

så detta är tidsinställt bara så att ni vet.

Jag börjar med alla från märket AVON!


Det här är lite mer mörkgrönt i verkliga livet. Helt ärligt så gillar jag inte färgen.

Det här är lite mera mintgrönt i verkligheten. Gillar det sådär.

Det här är lite mer rosa i verlkligheten eller ja, lite mörkare rosa kanske jag ska säga.

Det här är nog mitt favorit nagellack tror jag... Har det på naglarna just nu.

Det är som inte sådär WOW rosa utan bara lite rosa och det gillar jag. 

Det här gillar jag inte alls bara så som det är men det är säkert snyggt med t.ex svarta prickar eller sträck,

men jag har inget svart nagellack.

Det här är ett sånthär mosaik nagellack. Det blir riktigt coolt med det på.

Det här är också mosaik nagellack fast svart.


Jag gillar AVON nagellacken riktigt mycket för de håller ganska länge och så.

De torkar också ganska snabbt så det är ju bra tycker jag.

Del 2 kommer imorgon.

Av Sandra Skinnars - 12 november 2013 07:00

Hej, hallå, godmorgon!
Tisdag idag and I'm happy!
Steg upp kvart före sju och gick och tvättade mitt hår,
och sen gjorde jag mig färdig och sen åt jag frukost,
och nu ditter jag i en fåtölj och tar det lungt.
Börjar min skoldag med två timmar tyska,
sen finska, matte och tillsist två timmar syslöjd.
Chill dag!
Som sagt efter skolan så åker klassen till stan,
och det blir säkert kul.
Nu ska jag läsa lite bloggar före jag åker till skolan.
Ha en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 11 november 2013 21:22

Nu ska jag sova så att jag orkar imorgon. Godnatt!

Random bild

Av Sandra Skinnars - 11 november 2013 20:13

Hej!

Idag har jag varit i skolan förstås och när jag kom hem åt jag lite bullor.

Hehe!

Sen gjorde jag läxorna och nu sitter jag och lyssnar på musik.

Just nu lyssnar jag på Slave to the rhytm med Justin Bieber och Micheal Jackson.

Så bra båda två.

Lyssna bara!

Nu ikväll har jag skrivit 2 tidsinställda.

Ett tills imorgon och ett tills onsdag.

Jag har sån otrolig blogg lust så ska skriva lite fler inför den här veckan.

Speciellt tills imorgon för då hinner jag kanske inte blogga nå före sent på kvällen.

För jag åker nämligen efter skolan till stan med klassen för att bowla och äta mat tillsammans,

och när jag kommer hem så måste jag göra läxor och börja läsa på finska provet på fredag.

Såhär ser jag ut just nu:

Av Sandra Skinnars - 11 november 2013 06:12

Hej och godmorgon! Måndag idag då och vi börjar ny period i skolan och denna period så börjar vi med geografi och hälsokunskap, trååkigt.

Men nu ska jag gå upp och klä på mig och fixa mig och så. Ha en sjukt bra dag allihopa!

Besties! <3 love yah!

Av Sandra Skinnars - 10 november 2013 19:20

Hej! Idag var jag först i kyrkan och sen hem med mommo och moffa till oss och vi åt jätte god mat.

Idag är det ju farsdag (iaf i Finland) och vi har firat pappa och moffa. Jag har haft en riktigt bra dag. Hoppas att ni också har haft det! Nu ska jag läsa en bok som heter Kyss med glasyr.

Tidigare ikväll har jag kollat på två filmer, båda var lika bra. Den ena heter Clara och den rekommenderar jag till dig som gillar hästar och kanske lite romantik. Den var jätte bra iallafall. Den andra heter Nick och Norah (tror jag) den rekommenderar jag till dig som gillar romantik och dig som är tonåring och så. Jag kollade dem på swefilmer.com. Kolla dem du med!

Nu säger jag godnatt för idag. Vi hörs imorgon!

Av Sandra Skinnars - 9 november 2013 21:08

Hej! Min lördag har gått snabbt. Först skriftskolelektion i två och en halv timme och sen äta mat och sen upp till stallet och köra Kantinka och det gick riktigt bra, både Katinka och Torsten blev svettiga, och sen hem igen och då kolla jag på tv och åt igen och sen gick jag i duschen.

Imorgon ska jag åka till kyrkan på morgonen (mormor och morfar kommer också i kyrkan) och sen hem med mormor och morfar och då ska vi äta god mat. Men nu ska jag börja sova snart. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 8 november 2013 21:54

med mobilen i handen så ska skriva ett sanabbt inlägg nu före jag lägger undan den. Vanlig dag i skolan och inget speciellt så. Imorgon har jag skriftskolelektion mellan klockan tio och halv ett och sen typ tre så ska jag åka upp till stallet och mysa lite med Katinka och sen åka ut och köra henne och Eleonor kommer med och rider Torsten. Har saknat Katinka jätte mycket på en vecka. Jag har kommit henne så sjukt nära, om man kan säga så, den här sommaren så jag vet inte hur jag skulle gjort om hon skulle åkt till Solf i vinter också. Synd bara när jag inte hinner till stsllet mitt i veckorna, men ny period startar nu på måndag i skolan så kanske det är lite lugnare med prov och förhör nu en stund. Nej nu måste jag nog säga godnatt flre jag somnar. Sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards