Sandra Skinnars

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Skinnars - 1 november 2013 22:10

Hej/Godnatt! Nu ska jag snart sova men ska först berätta om min dag. Först en helt vanlig dag i skolan och sen hem och så drack jag lite och så och sen så åkte jag till Sonja och Sandra och jag har haft den bästa kvällen på länge. Tack för att ni finns, ni e bäst! <3 :) Vi åt pizza och gjorde blåbärsmuffins som blev såå goda. Sen efter vi ätit så prata vi lite bara och kollade på KAJ och sen gjorde vi oss färdiga och så gick vi och kolla på teatern jag prata om, fångad på nätet, och när den var slut gick vi hem till dem igen och där var jag i typ en halvtimme till och sen kom pappa och Simme och hämtade mig.

Imorgon ska jag först upp till stallet men vet ingen tid än men på flrmiddagen iallafall för typ två eller nått så ska vi och fira min farfar som fyller på söndag.

Men nu ska jag sova! Godnatt!

Här kommer lite bilder från kvällen!

Av Sandra Skinnars - 1 november 2013 06:03

Guten Morgen! Första november idag då. Hjälp vad tiden går snabbt, jag tycker att jag just började skolan och nu har vi snart gått 12 veckor i skolan. Helt sjukt! Men, men det är ju fredag idag och det ska bli så skönt med helg och få sova ut, även fast jag vet att jag kommer vakna av mig själv senast klockan 8 som alltid. Haha! ;)

Men nu ska jag gå! Måste packa gymnastik väskan också så. Har MK-test i två timmar=kommer inte kunna gå normalt imorgon. Hah! :)

Ovido - Quiz & Flashcards