Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2014 06:15

Sorry för att jag inte skrev något mer igår men det blev så sen före jag kom på att jag skulle skriva något.

Vem kollade på ryttareliten igår då? Jag gjorde det iallafall. Men jag vet inte om det var så intressant, inte än iallafall. Ska kolla nästa gång också och ge det en chans till. Vad tyckte ni om programmet ni som tittade?

Idag är det onsdag vilket betyder att vi börjar med 90 minuters finska timme, men alltså det går ganska snabbt. Eller det brukar det göra iallafall.


Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning för skolan. Ska försöka komma ihåg att sätta upp dagens outfit lite senare.

Av Sandra Skinnars - 11 mars 2014 12:20

Nu ska jag ha syslöd två timmar och sen ska jag hem. Vi hörs sen!

Av Sandra Skinnars - 10 mars 2014 21:04

Hej! Idag var det rätt så chill i skolan och fick inga läxor till imorgon så efter skolan så åt jag och där halv fem något så cyklade jag upp till stallet och då började jag borsta Torsten och sen filmade jag när Eleonor gjorde en utmaning. Jag vet inte om den "finns" i Sverige också men den går ut på att man ska göra något med häst och dricka någonting eller nått sånt. Från början var det typ cider och sånt men nu kan man ta vad som hellst. Eleonor tog kinder ägg. Efter att jag hade filmat så gjorde jag lite voltigeövningar och red runt lite. Så sjukt länge sen jag ridit Torsten nu så det var roligt att känna hur han var nu.

Ska börja sova nu så godnatt!

Av Sandra Skinnars - 10 mars 2014 07:11

Godmorgon allihopa! Hoppas att ni får en bra dag. Vi hörs senare idag!

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2014 21:19

Nu tar jag natten. Sov gott alla!

Vacker himmel ikväll också

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2014 17:31

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat nå än idag men har hjälpt mamma i köket och städat i massa skåp.

Sen tre ungefär så kom Sonja och Sandra och så åkte vi upp till Katinka och Torsten. Borstade snabbt Katinka och sen gick vi en bit med henne och när vi kom till stallet så visade jag lite markträning för dem och sen gosade vi med Katinka och Torsten och så drack vi lite och sen stod vi i hagen och pratade i typ en halv timme. Alltsom allt så var vi borta två timmar cirka.

Nu ska jag gå och äta något och sen ska jag gå i duschen.

Av Sandra Skinnars - 8 mars 2014 19:20

Hej! Hann inte alls med bloggen igår. Efter skolan åkte jag och Emilia till Sonja och Sandra och vi hade typ världens roligaste kväll och jag kom hem där efter tio.

Idag har jag var jag på en liten mässa och sen gjorde jag mat och sen åkte jag upp till stallet och marktränade Katinka. Det gick jätte bra. Efteråt så stod jag i hagen och bara lyssnade på när dom tuggade på sitt hö. Solen har varit framme hela dagen idag men det här blåst riktigt hårt. Det var tungt att cykla till stallet, kändes som om jag stod still ibland. Haha!

Sen har jag friserat Ludde och varit ut och gått med honom och tillsist duschat honom och sen gick jag i duschen själv.

Nu sitter jag bara och väntar på att Melodifestivalen ska börja. Har mina favoriter och det ska bli kul om någon av dem vinner.

Av Sandra Skinnars - 6 mars 2014 20:42

Hej! Idag har jag varit i skolan och det var väl som vilken skoldag som helst och också ganska chill eftersom att alka nior var bort. Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Inga läxor tills imorgon så. Har varit i duschen också och nu ska jag börja sova. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards