Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Sandra Skinnars - 6 juni 2014 06:14

Hej! Jag tänkte att jag skulle skriva lite nu när jag ändå har lite tid för det.

Den här veckan har gått ganska så snabbt faktiskt. Det är ju klart att det har varit tråkigt ibland men jag har haft det så roligt med mina kompisar så jag har nästan glömt bort det tråkiga.

Idag åker vi hem redan halv två tror jag och då ska vi prova albor och gå igenom själva konfirmationen. Efter det ska jag direkt upp till stallet för att släppa in hästarna i vinterhagen igen. Katinka äter ju ihjäl sig annars. ;) Nej men inte riktigt. Men det ska jag göra och så ska jag väl mysa lite också. Eftersom att jag inte hunnit dit nå den här veckan.

Nu ska jag gå i duschen och sen börja göra mig i ordning eller ja, klä på mig... Ha en bra dag!

De är såå söötaa <3

Ovido - Quiz & Flashcards