Sandra Skinnars

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Sandra Skinnars - 24 juni 2014 21:31

Av Sandra Skinnars - 24 juni 2014 09:28

Hej! Jag kom hem halv nio igår kväll från stallet. Det gick bra till att börja med men sen fick Rappen nå problem och skulle bara hem så jag fick gå runt med honom och hålla i ena tygeln. Men annars gick det riktigt bra. Det var jag, Sonja, Sandra och Mimmi. Så jag och Mimmi hjälpte till och Sonja och Sandra hoppade. 


Idag ska jag inte göra så mycket. Ska gå ut och gå med Ludde sen och så ska jag i duschen för att jag ska till mormor och morfar med mamma och Simme för att morfar har fyllt år. Men annars har jag inget speciellt som jag ska göra idag.


Nu just sitter jag i sängen och lyssnar på musik och bara chillar. Imorgon ska jag kanske vara med Sonja och Sandra. :D Blir alltid så jäkla glad när jag är med er. Love you! <3 Men hoppas att ni alla får en bra dag! Ska försöka göra nått inlägg senare idag!

Världens sötaste ponny <3

Ovido - Quiz & Flashcards