Sandra Skinnars

Alla inlägg den 16 juni 2014

JA

Av Sandra Skinnars - 16 juni 2014 21:33

Hej! Ska gå och sova nu! Men ska blogga lite först. Har någon av er lyssnat på JA. Två killar från Sverige som gör grymma covers på bra låtar. Jag själv har inte lyssnat mycket på dem men just den här fastnade jag för. Jag gillar refrängen och tycker att den är riktigt häftig. Sen sjunger de ju jäkligt bra också och de är ju helt okej snygga. Eller hur?! Haha! 

Imorgon ska jag typ bara ta det lugnt så räkna med iallafall ett inlägg imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 16 juni 2014 15:33

Måndag redan! Veckorna går snabbt när man har roligt!

Idag har jag varit till stallet. Körde Katinka och Eleonor gick med sin hund Diesel. Vi var till dagiset i byn så barnen fick sitta i kärran en stund var. De tyckte att det var riktigt roligt att vi kom dit. Annars har jag tagit det ganska så lugnt och så har jag och Simme bakat en chokladpaj. Jätte gott!

Imorgon ska jag på hopptävling till Korsnäs. Vet inte riktigt om jag har sagt det eller inte. Jag ska vara med i bom klassen med Torsten så hoppas att han sköter sig då. Tävlingen är på kvällen.

Igår var jag till mina kusiner i Pörtom. De har blivit färdiga i skolan. En blev bilmekaniker och en blev ingenjör (om jag minns rätt nu). Var där i några timmar och sen när vi kom hem så tog jag och mamma kort. Tack kort ska det bli. Och sen på kvällen så åkte jag framoch tillbaks till Sonja och Sandra.

Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Hoppas ni har haft en bra dag hittills och att den fortsätter bra!

Bild från igår

Ovido - Quiz & Flashcards