Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Sandra Skinnars - 17 juni 2014 17:30

Okej nu kör vi på ett åsiktsinlägg. Jag tror att nästan alla här vet vem Nellie Berntsson är, eller hur?


Jag har följt Nellies blogg i 3 år kanske och jag har alltid tyckt att hon har varit riktigt cool eller vad man ska säga. Jag läser hennes blogg flera gånger per dag och jag tycker att hon är en sjukt jordnära och mogen tjej och sjukt duktig på det hon gör. Det är ganska häftigt att hon är snart fjorton och har en så stor blogg som hon faktiskt har.


Igår satte hon upp en bild på henne och Anton Hagman eftersom att han och hans mamma var där typ. Hans mamma inredde hennes nya rum. En stor del av alla fans blev helt till sig och frågde om de var tillsammans och isåfall var de söta tillsammans och vissa blev avundsjuka osv. Jag fattar bara inte varför alla ska lägga sig i vem Nellie är tillsammans med och hon skrev själv ut på bloggen sen att de inte va/är tillsammans. 

Hon är tillsammans med någon och så är det med det! Vill hon sätta ut det på bloggen så får hon göra det och vill hon inte så borde det vara okej för oss fans. Jag själv är glad för hennes skull och skulle aldrig tjata på henne att hon ska berätta vem hon håller i handen på bilden nedanför t.ex


Det var likadant när hon fick träffa The Fooo för en stund sen. Hon har sagt att hon tycker att Omar är snygg och jag förstår henne. ;) Då började spekulationerna igen. Är de tillsammans? Är de vänner? Ja, allt möjligt!

Nellie la ut den här bilden nån dag efter att hon träffat killarna...

Och Omar la ut den här...

Haha! Då vart det riktig kalabalik i kommentarsfälten! 


Jag vet inte om det här blev så bra men jag ville skriva lite om det här. Jag menar inget dumt med något av det jag har skrivit utan det är bara mina tankar. Hoppas att ni orkade läsa och kommentera gärna era åsikter om det här eller något annat jag kan skriva ett åsiks inlägg om.


Av Sandra Skinnars - 17 juni 2014 08:04

Hej och godmorgon! Idag ska jag som jag sa igår bara ta det lugnt och sen på kvällen ska jag på hopptävling. Det ska bli riktigt roligt! Ska försöka skriva ett åsiktsinlägg om en sak idag som jag kom på typ nu att jag skulle skriva om. Haha! Håll utkik! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards