Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Sandra Skinnars - 12 juni 2014 11:53

Hej! Förlåt för dålig bloggning på sistone. Jag ska berätta lite vad jag har gjort.

I tisdags så var jag till stallet med Sonja och Sandra och hjälpte till när de hoppade och tog massa bilder på dem. Men de bilderna har inte jag eftersom att jag fotograferade med deras kamera.

Igår så var jag till stallet och red Torsten och när vi kom tillbaka till stallet så travade jag några gånger över en bom eftersom att jag ska vara med i bom klassen med Torsten på tisdag nästa vecka. Första gången jag travade över bommen igår så hoppade han riktigt som om det skulle ha varit 20-30 cm istället för en bom på marken. Haha, sötis! :)

Hittills idag så har jag varit och handlat med Simme och gjort mat och nu sen halv tre så ska vi ner till byn igen och träffa Madde som klarade moppe kortet igår. Och fyra ska jag vara vid stallet för att jag och Eleonor ska åka och hopp träna till Korsnäs. Det ska bli jättekul! Nu ligger jag bara i soffan och tar det lugnt. Vi hörs senare! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards