Sandra Skinnars

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Sandra Skinnars - 26 juni 2014 21:17

När jag var och hopptränade förr idag så gick det riktigt bra för mig med tanke på att jag inte ridit Guinness på länge. Men, när jag skulle hoppa typ 40 cm första gången så tvekade både jag och Guinness lite. Så hon stannade men bestämde sig för att hoppa iallafall och det resulterade i att jag flög av för första gången i hela mitt liv och jag har ridit sen 1:an och nu ska jag börja i nian. I och för sig så har jag typ bara ridigt "lugnt" om man kan säga så. Jag menar att jag inte har hoppat och nått sånt. Men överlag tyckte jag att det gick bra.

Imorgon ska jag också och träna fast då ska jag dit med Eleonor. Vi åker kl. 9 ungefär så åtta ringer klockan. Nu ska jag börja sova så gonatt!

Bilder från idag

Av Sandra Skinnars - 26 juni 2014 09:30

Katinka skulle vara en storhäst! Fan va roligt det skulle vara. Hon skulle vara exakt som hon är nu men storhäst. Ååh vad jag skulle älska det. Men nu är det ju inte så utan hon är en söt liten shettis istället och jag älskar henne så jäkla mycket och jag vet inte vad jag skulle göra om hon skulle försvinna ur mitt liv... Men sånt ska vi inte tänka på.

Ovido - Quiz & Flashcards