Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2015

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2015 18:00

Hej! Egentligen har jag ingen lust alls att blogga just nu pågrund av några saker som jag inte tänker skriva ut här men jag bloggar iallafall. Började ju dagen med att åka upp till stallet och borsta Torsten och Tinkos och bara mysa med dem en stund. Sen kvart i ett ungefär så åkte jag, Sonja och Sandra upp till Nina och vi tog med oss alla hästarna ut på en ganska så lång tur. Sandra red Guiness, Nina körde Rappen och jag och Sonja satt i kärran med varsin shettis i longeringslinor. Så de sprang helt enkelt efter. Det var verkligen otroligt roligt. Vi tog en paus och drack varm choklad och åt bullar före vi svängde hem igen. Men som sagt det var otroligt roligt. Jag kom hem där 4-halv 5 typ och då gick jag i duschen och åt något och efter det har jag bara varit på datorn och tagit det lugnt.


Imorgon är det då skolan som gäller och jag vet inte vad jag ska säga om det, ska ju bli kul att komma in i vardagen igen men i och för sig så är det ju roligt med ledigt också. Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon! Kram!

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2015 08:08

Jag hinner inte skriva något långt nu för jag ska gå upp och göra mig klar för att åka upp till stallet och borsta Torsten och Tinkos före jag åker upp till Nina med Sandra & Sonja. Jag ville mest bara kika in och säga godmorgon. Hoppas att ni får en riktigt bra dag så hörs vi när jag är hemma igen! Kram!

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2015 18:15

Hej! Hur har er dag varit? Min har varit riktigt bra! Började dagen på bästa sätt med de jag älskar mest, Sandra, Sonja, Torsten och Katinka. Först borstade vi Tinkos och sen gick vi på en ganska så kort promenad med henne och när vi kom tillbaka till stallet så borstade vi Torsten. Efter att Torsten var klar så stod vi bara i hagen/stallet och myste. 

En bild från idag på den finaste, snällaste och sötaste häst jag någonsin träffat, Torsten!


Sen där halv tolv ungefär så kom mormor och morfar hit och de åkte hem typ fyra. Så har varit med dem då och sen så fick jag även en bok i postlådan idag. 120 sidor lästa på ca 2 och en halv timme... Jag pratar om boken här nedan.

Så nu har jag båda böckerna! Yey!


Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara tar det lugnt och det ska jag väl fortsätta med ett tag till. Imorgon ska jag upp till stallet med Sandra & Sonja klockan ett och vi ska köra Rappen, eller Nina kör och vi är med. Så kanske jag tar en riktig häst dag och åker upp till stallet där Tinkos och Torsten är och borstar och myser med dem först och sen till Nina. Låter som en bra plan! Måste ju njuta av sista jullovsdagen till fullo. Så blir det! Åker upp till stallet för att borsta Torsten och Tinkos och göra dem fina kanske där tio eller nått och sen klockan ett upp till Nina med Sandra & Sonja på en mysig kör tur med Nina och Rappen. Längtar redan! Ha det bra nu resten av kvällen så hörs vi imorgon! Kram och godnatt!

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2015 06:52

Igår kväll gick jag då ut på en promenad och det var otroligt härligt. Det blev väl 4-5 kilometer för mig. Så när jag kom hem igen hade jag en så sjukt bra känsla i kroppen.

Som jag berättade i går så ska jag och Sandra & Sonja träffas uppe vid stallet kl.10 och då ska vi ut och gå med Katinka. Mysigt! Senare idag så kommer mormor och morfar hit! Roligt roligt roligt!

Nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta det lugnt i en timme typ. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi. Kram!

Av Sandra Skinnars - 4 januari 2015 17:15

Hej! Igår så gjorde jag cupcakes som blev jätte goda. Pepparkaks muffins med philadelfiaost frosting på. Nami!

Sen där klockan två ungefär så kom Sandra och Sonja hit och vi hade det riktigt roligt. När de kom så hade jag inte hunnit sätta på frostingen än på cupcakesen så Sandra spritsade på det. Som sagt blev de riktigt goda.


Och söta blev dom också med dekorationerna!


Idag har min faster och hennes man varit här och vi åt jätte god mat som mamma gjort. Till förrätt åt vi bruschetta, till varmrätt åt vi asiatisk kyckling med ris och till efterrätt så åt vi vitchokladpannacotta. Så gott!

Efter maten satt vi och tittade på skidning på TV och sen gick vi ut på en kort promenad allihopa.

Inte den bästa bilden men här ser ni min outfit.

Den kvaliten alltså...


Imorgon klockan tio ska jag och Sandra & Sonja träffas vid stallet och gå ut och med Katinka. Roligt roligt!

Ska inte glömma att ta med spöt då. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och bara tar det lugn... Haha, nu skicka Sonja och undra om jag vill följa med på en promenad så det ska jag göra. Ha det bra! Kram!

Av Sandra Skinnars - 2 januari 2015 11:00

Idag har jag haft min blogg i 2 år och det är så roligt att blogga och titta bak i arkivet och läsa lite och titta hur jag har förändrats. GRATTIS BLOGGEN!! Och tack till er alla som läser min blogg! Kram på er sötisar!

Första bilden på mig själv här på bloggen (2013)!

Första bilden på mig i december (2013)!

Första bilden på mig i januari ifjol (2014).

Första bilden på mig i december (2014) där man ser hela ansiktet och jag ser normal ut.

Ja vad ska man säga , jag har ändrats under de här 2 åren! 

Av Sandra Skinnars - 1 januari 2015 11:25

Jaha hörni, 2015 nu då! Hur känns det? Jo det känns underbart! Lämnar 2014 bakom mig och hälsar 2015 mycket välkommet! Är det något speciellt som ni ser extra mycket fram emot? Själv har jag inget speciellt som jag ser fram emot, men sommaren är ju alltid rolig så den ser jag fram emot. Jag hoppas att ni alla hade en rolig kväll igår. Själv så hade jag det riktigt roligt, fick sjukt god mat och hade det allmänt trevligt.

Jag hade tänkt ta bild på min outfit men glömde och tog bara en selfie istället. Men jag hade på mig min nya T-shirt och ett par svarta jeans.

Dålig kvalité på bilden men ändå. På tröjan står det Little black T.

Idag så ska jag troligen åka till stallet med Sonja och Sandra, det blev inget av det igår för det var så sjukt halt ute, sen efter stallet ska jag åka till Sonja och Sandra och va med dem ännu mer. <3 Jag startar året på ett av de bästa sätten helt enkelt. Hästar och mina bästisar! Vad ska ni göra idag, första dagen på året? Berätta!

Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag så hörs vi! Kram och gott nytt år igen!

Av Sandra Skinnars - 1 januari 2015 00:00

Ifjol den här tiden satt jag vid ett bord i Puerto Rico och hade ätit god mat,

iår sitter jag i Malax med familjens bekanta. 

Jag vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Tack för att ni följt med mig under det gångna året!

Kram på er allihopa!

Bild från Puerto Rico ifjol

Ovido - Quiz & Flashcards