Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Söndagsmorgon

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2015 08:50

Hej och godmorgon! Nu sitter jag vid mitt skrivbord och lyssnar på musik med en smoothie bredvid mig som jag dricker lite av nu som då. I den har jag yoghurt, juice, mango, svarta vinbär, hallon, kokosflarn och lite havregryn, skulle behövt banan också men vi hade inga. Men god blev den, lite syrlig bara.


Igår så hann jag inte alls blogga nått på morgonen som jag hade tänkt. Då jag vaknade så gick jag i duschen och sen åt jag frukost och fixade mig och så skjutsade jag och mamma Simme till skribalektion och så åkte hon och jag in till stan. Jag shoppade en hel del men det kommer upp i ett skillt inlägg senare idag så om ni vill se vad jag köpte så ska ni titta in här senare idag. 


I fredags efter skolan så bytte jag snabbt om till ridkläder och så åt jag lite havregrynsgröt och så hoppade jag upp på vespan och åkte iväg upp till Lolax där vi skulle ha akademiska ridlektioner. Det gick jätte bra för oss alla tror jag, iallafall för mig. Jag red på Guiness och det kändes verkligen som om jag började förstå vad ridläraren sa och menade. Att Katarina, som är läraren, sen sa till mig när jag var färdig att det verkar som om jag förstår vad hon menar och vad jag ska göra och jag får det gjort kändes ju inte helt fel. Jag blev så glad när hon sa så eftersom att jag själv tyckte det också.


Nu ska jag göra läxorna och dricka upp min smoothie och sen ska jag och Sonja och Sandra åka upp till stallet och borsta Torsten och Katinka. Ni ska ha en riktigt bra söndag så hörs vi senare idag antar jag! Kram!

Tjuvkik på en av tröjorna jag köpte igår

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards