Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Glad valborg!

Av Sandra Skinnars - 30 april 2015 21:45

Sista april och jag hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag. I morse hade jag alrmet ställt på halv sju för att hinna i duschen och så att hårert skulle hinna torka lite åtminstone. Sen i skolan idag var det faktiskt ganska så chill även fast vi bara hade teoretiska timmar. Härligt! 


Nu ikväll har Sonja och Sandra varit hit och vi har haft det allmänt roligt. De åkte hem straxt före tio så nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar lite med T.


Imorgon ska jag kanske följa med Sonja och Sandra till stallet och köra Tina och ta med Tindra på släp men det är inte helt klart än. En sak är säker och det är att jag SKA till stallet och hälsa på Torsten och Tinkos.


Nu ska jag börja göra mig klar för att gå och sova så hörs vi kanske imorgon! Sov så gott!


Bild från idag!

 
 
Ingen bild

?

5 maj 2015 14:57

Vem är T.

Sandra Skinnars

6 maj 2015 06:16

Det vill du allt veta. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards