Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Skinnars - 13 april 2013 21:35

Av Sandra Skinnars - 13 april 2013 18:55

Känns helt awsome att sitta och blogga igen. Det har regnat typ hela dagen också så har ju inte kunnat göra så mycket annat än att vara på datorn heller. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

   

Av Sandra Skinnars - 13 april 2013 16:16

Så sjukt bra låt!


Ps. Nu ska jag börja med dagens låt. Kanske inte kommer varje dag men bättre än inget elr?

Av Sandra Skinnars - 13 april 2013 13:12

Hej på er älsklingar!

Som ni säkert ser så har jag bytt header och design. Blev riktigt nöjd! Kommentera mer än gärna vad ni tycker!!
Ja, jag har bytt namn på bloggen också. Nu känns den mer som MIN om ni förstår vad jag menar. Iaf så har jag suttit på datorn hela dagen hittills och ska väl fortsätta med det nu! Kram!

Av Sandra Skinnars - 13 april 2013 07:46

I think! Ja, jag känner att nu vill jag börja blogga igen. Jag klarar inte att vara utan bloggen sådär. Men, men...
Idag så ska jag inte göra nått! Mysa och bara ta det lungt och tagga 6 veckor skola och sen blir det sommar lov. Tjohoo! Fattar ni det 6 veckor tills (iaf min skola får) sommarlov! + lite lediga dagar också. Awsome! Nu ska jag klä på mig låtsas one piecen och kolla tv! Puss!

Av Sandra Skinnars - 11 april 2013 21:03

Har inte direkt nått att skriva men jag vill bara tacka er allihopa för att ni tittar in här och håller statistiken lite uppe iaf. Och det är jag glad över! Thank you, thank you so much!!!

Av Sandra Skinnars - 8 april 2013 15:50

känner att jag bara inte orkar med bloggen riktigt nu. Så jag har bestämt att jag lägger bloggen åt sidan en obestämd framtid. Kanske slänger in lite inlägg om jag orkar ibland men... Nu har jag ju lixom försökt skriva typ 2 inlägg/dag men nu kanske det blir nån gång i veckan en stund framåt. Men jag kommer att uppdatera på instagram så ni kan ju följa mig där. Hoppas att ni stannar i alla fall! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards