Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Skinnars - 2 april 2013 11:45

Ööh! Nu i vinter mina uggs. På sommaren/våren/hösten mina låtsats converse.

Av Sandra Skinnars - 1 april 2013 20:31

Sov gott nu hörni!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2013 19:43

Hej!


Ja, som ni kanske nog redan har sett så har jag ändrat om lite här nu. Bytt header och design. Blev riktigt nöjd faktiskt!

-

Min dag vart underbar. Först borstade jag Tina och gick en liten bit med henne.

Sen borstade jag Tindra.

Sen Rappen...

Sist men inte minst. Borstade Torsten!

2 underbara timmar i stallet och sen hem och duscha. Lovelife! Just nu sitter jag i sängen och chattar med Madde på fb och lyssnar på musik och det ska jag göra ett tag till i alla fall. Kram!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2013 13:00

1. Vad önskar du dig allra mest just nu? En häst eller!

2. Vad älskar du mest? (Du får inte svara hästar! Haha x) :P ) Ööh! Svårt! Ett förhållande?

3. Vilken sak i ditt rum tycker du mest om? Ingen aning! Min spegel kanske! :)
4. Vilken färg e tröjon du har på de? (hoppas du har en tröjo på de. Haha skämtåsido! :P ) Lila!
5. Visst tycker du ja har bra humor? (Haha väit redan svare men shitthesame!) Klar sak, Madde!

6. Favoritfärg på kläder? Ingen aning! Vit eller svart kanske!

7. E du kär nu just? Japp! <3

8. Vem ringde du senast? Mamma
9. Vem fick du senast sms av? Madde ! Men om KIK räknas så Sandra

10. Saknar du nån? Vem isåfall? Jo! Madde och en till som jag inte säger vem det är

11. Är du allergisk mot något? Nej!
12. Sku du vill ha ett förhållande just nu? Kanske
13. Vilka bloggar läser du? Dom som är länkade
14. Favorit godis? Choklad skulle jag tro

15. Är du beroende av något? Vad? Min iPhone!
16. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka på en resa med Madde och köpa en häst och saker som jag behöver till den!

17. Vad köpte du senast? Ganska sorgset men jag har inte köpt något för egna pengar sedan vi var till Tuuri och det är en stund sedan! :/

18. Vilken är bästa tiden på hela året? Sommaren helt klart + 3 december för då fyller jag

19. Ditt favorit minne? Ööh! Sommaren 2012 hittills
20. Vad är det pinsammaste du gjort? Ingen aning faktiskt!
21. När vaknade du idag? Halv 8 kanske

22. Vilken bok läste du senast? Hur man blir populär! Som jag inte tyckte om!

23. Vilken film såg du senast? Ingen aning! Så länge sen jag sett på film!
24. Favoritplats? Stallet kanske eller i närheten av Madde! Haha! ;)

25. Vad hör du just nu? Chattar med Madde på FB!

26. Vad önskar du dig i julklapp? (haha, kanske lite tidigt att börja tänka på det nu men, bara kom upp i huvudet ;) ) Haha! Ingen aning!
27. Telefon elr dator? Telefon
28. Favorit låt? Just nu "Let her go" tror jag
29. Vem kramade du sist? Madde?
30. Vad ser du om du tittar åt vänster? En vägg med en affisch (??) och mitt nattduksbord!

-

Det var dom frågorna!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2013 12:16

Love the horses!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2013 08:43

Hej, har helt glömt bort det här! Så nu ska jag göra alla dom här 7 sista dagarna i tidsinställda inlägg så att ni får se dom någongång. ;)

  • Jag har gillat samma kille i snart 2 år
  • Jag vill ha längre hår
  • Jag vill mubblera om i mitt rum
  • Jag vill ha nya tapeter i mitt rum
  • Jag skulle gärna vilja bli tillsammans med HONOM
Ovido - Quiz & Flashcards