Sandra Skinnars

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 10 oktober 2013 21:28

Sorry för dålig uppdatering men har läst på finska prov hela kvällen. Orkar inte skriva nått mer, börjar bli lite sent nu. Sov gott!

Instabild från när jag och Simme väntade på bussen i morse.

Av Sandra Skinnars - 10 oktober 2013 06:14

Hej och godmorgon! När jag vaknade när klockan ringde kvart före sju så började direkt den där dumma biologin snurra runt i mitt huvud. Åå, det är så störande och allt jag måste tänka på nu är att jag inte börjar skriva massa svampar och såna tråkiga saker åt er...

Idag blir det att läsa på finska då istället. Det här har varit en tung vecka för min del. Känns som om det har varit prov/förhör hela tiden.

Fredag imorgon och jag ska bara ta det lugnt. Kanske åka till stallet eller nått sånt. Men nu måste jag gå upp. Vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards