Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 28 oktober 2013 20:57

Hej eller godnatt kanske. Idag i skolan var det en helt vanlig dag men har kännt mig på lite dåligt humör nu senare på kvällen och så, vermt int varför men brukar bli på sämre humör där runt sju typ. Haha, konstigt det där. Efter skolan så har jag gjort läxor och läst hissa- och moddeprov. Nu ska jag sova och hoppas att jag är på bättre humör imorgon. Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 28 oktober 2013 05:46

Vaknade halv sex och tänkte men gud vad tidigt men kom på att igår ställde vi ju klockan en timme bakåt och att klockan var halv sju enligt den tid man är van med så då förstod jag. Så har legat vaken nu då en timme typ. Skönt det också. Nu ska jag snart börja gå upp och så blir det skolan för min del. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards