Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 17 oktober 2013 21:39

För det första vill jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat på några dagar nu.

Men nu börjar första dagen på höstlovet vara slut och idag har jag inte gjort så mycket.

Minns inte säkert vilken dag det var som jag åkte med Sonja och Sandra till stallet men jag tror att det var onsdag eller nää kanske det var tisdag?! Äsch, strunt samma. Vi var iallafall till stallet och turades om att rida Minetta och Guiness och för min del så var det första gången som jag red Guiness och hon var verkligen jätte snäll och det gick jätte bra.

Imorgon så kommer Ester hit typ 11 och vi ska åka till stallet och köra Tinkos. Jag ska också ta hand om hästarna den här helgen så det ska bli kul.

På lördag så ska vi (jag och familjen) på en teater/musikal som heter "Fighting star" typ och jag tror att den kommer att vara ganska så bra.

Sen på söndag så ska vi och fira min kusin Joel som fyller 7 år nästa helg. Alltså tiden går så fort. Jag minns när han föddes ellet ja. Mormor var här med mig och Simme för mamma och pappa var borta eller nått. Så ringer mormors mobil och hon svarar och då var det min morbror som ringde och berättade att hon blivit farmor och alltså jag minns det som om det vore igår och nu så fyller han 7 år.

Nej nu ska jag sova! Godnatt!

Tina när jag var med Sonja och Sandra till stallet.

Ovido - Quiz & Flashcards