Sandra Skinnars

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 24 oktober 2013 20:28

Hej! Min dag har varit... tråkig. Skola->läxor->provläsning. Tråkigt, men viktigt! Nu ligger jag i min säng och ska börja göra mig färdig till natten snart.

Imorgon är det (äntligen) fredag och jag funderar på att åka upp till stallet efter skolan och ut på en härlig tur med Katinka. Tänk så härligt det skulle vara! Men är inte säker på om jag ska göra det men. Jag får se!

Nu ska jag gå! Sov gott så hörs vi imorgon igen! Kram!

En bild på Tina för omvecklingens skull! Fluffboll! ;)

Av Sandra Skinnars - 24 oktober 2013 11:06

Hej! Nu ska vi ha biologi och sen engelska och sen matte och sen får vi åka hem och då ska jag läsa på engelska. Men nu ska jag gå! Skriver mer sen! Ha en fortsatt trevlig dag!

Hahaha, that's me! :p

Av Sandra Skinnars - 24 oktober 2013 07:03

Hej! Nu är jag klar för skolan eller ska gå och borsta tänderna bara så. Men ja vad ska jag säga. Torsdag idag och engelska prov imorgon. Hej hallå plugg kväll! ;) Nej men ärligt så ska jag plugga typ hela kvällen och eftermiddagen. Men nu ska jag gå och borsta tänderna! Ha en bra dag så hör jag av mig sen!

Ovido - Quiz & Flashcards