Sandra Skinnars

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 19 oktober 2013 07:23

Hej! Igår så var jag först till stallet med Ester och vi borstade Katinka och Torsten och sen körde vi henne en bit. Sen åkte vi hem till mig och Esters mamma kom och hämtade henne och jag körde lite traktor och sen gick jag in och åt lite och sen var jag på datorn och försökte göra klart en uppgift i biologi. Sen upp till stallet och säga godnatt åt hästarna och se så att de hade det bra och några godnatt pussar var på mulen och sen åkte jag hem.

Nu ska jag snart gå upp och äta frukost och klä på mig och åka upp till stallet och köra Katinka en lite längre bit. Härligt! Sen ikväll ska jag (och familjen) på Fighting Star. Så det ska bli roligt. Så jag åker väl upp till stallet före det och pussar hästarna godnatt eller antagligen, jag vet inte när Fighting Star börjar men jag får väl se hur det blir.

God morgon förresten!

Sötis Katinka med sötis mulen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards