Sandra Skinnars

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 22 oktober 2013 19:07

Hej! Som ni säkert märkt så har jag bytt header och design. Blev trött på det rosa och gjorde en ny header samtidigt.


Just nu sitter jag i sängen ikväll igen med datorn i famnen och dricker ett glas med appelsinjuice och håret invirat i en handduk för jag har varit i duschen.


Idag har jag haft en ganska chill dag också. Tyska två första timmarna och sen hissa som vi kollade en snutt av en krigsfilm. Skit äckligt ju! Sen matte där vi fick ut provet och gick igenom det. Helt nöjd med resultatet och tillsist hade jag syslöjd som jag fortsatte på min topp som jag gör. Snart börjar den bli klar. 


Imorgon är det onsdag och jag börjar med nittio minuters matte. Chill! Vet inte resten av timmarna men tror att jag har biologi efter det iallafall. Sen när jag kommer hem ska jag göra läxor och börja läsa på engelska provet som vi har på fredag. Men nu ska jag lyssna sönder bästa sången och borsta håret och sen ska jag gå och sova (igen). Ganska sjukt att man sover största delen av sitt liv. Nåja nu ska jag gå. Godnatt!

Nu lyssnar vi alla på den här låten några gånger före vi ska sova.


Vet inte hur men jag tycker att Katinka ser ut som en älg på den här bilden.

Men lika söt fortfarande!

Ovido - Quiz & Flashcards