Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 21 oktober 2013 20:00

Hej! Lite kvällsbloggning nu då. Idag har jag varit i skolan som var ganska chill, hade musik två sista timmarna och vi började på med att göra en affisch om en musikal och andra timmen så började vi gå igenom manuset till musikalen som vi ska ha sen efter jul. Tänker inte säga vad det är för musikal. Hehe! 


När jag kom hem så chillade jag en stund och sen åt jag och sen har jag gjort läxorna och en inlämningsuppgift som ska lämnas in senast onsdag, så den ska jag lämna in imorgon. 


Imorgon är det en chill dag i skolan, typ. Har först två timmar tyska som jag tycke är jätte roligt. Sen har jag hissa och matte eller tvärt om, är inte riktigt säker, och tillsist två timmar syslöjd. Som sagt chill dag. 


Just nu sitter jag i sängen med datorn i famnen och lyssnar på min favorit låt just nu. Helt såld på den och lyssnar på den 24/7. Kanske inte den allra senaste men så sjukt bra. Älska texten och HAN. ;) Nej men helt ärligt, bästa låten just nu och jag ÄLSKAR den.

Nu ska jag snart göra mig klar till natten och sen gå och sova. Sov gott så hörs vi imorgon!

 

Av Sandra Skinnars - 21 oktober 2013 16:55

  Haha! Så sjukt sant!

Hörs senare!


Ovido - Quiz & Flashcards