Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 23 oktober 2013 20:44

Hej allihopa! Nu ligger jag i sängen och kollar bonde söker fru. Chill!

Idag efter skolan åkte jag till Madde och vi gjorde faktiskt läxorna och övade lite på några engelska ord. Duktiga vi är. Men nu ska jag titta vidare på bonde söker fru och sen ska jag sova. Godnatt! Ska försöka uppdatera mer imorgon! Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 23 oktober 2013 06:14

Så var det en ny dag igen då. Tänk att oktober snart är slut. Jag kan inte fatta det, tycker att jag just började åttan. Helt sjukt! Bara att gilla läget. Men ja som jag skrev igår så har jag matte nittio minuter nu först idag i skolan men först så måste jag upp och klä på mig och äte frukost och allt som hör morgonen till. Nu ska jag gå så att jag hinner. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards