Sandra Skinnars

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 30 oktober 2013 20:02

Jag kan inte fatta att det är sista oktober imorgon tycker att det just blev oktober. Helt sjukt vad tiden går snabbt.

Idag har jag läst på modde prov och gjort läxorna och i skolan idag så hade jag ju hissa prov som jag hoppas och tror att det gick ganska bra.

Nu ska jag titta på bonde söker fru och sen ska jag väl sova antar jag. Godnatt! Vi hörs i morgon! :*

Av Sandra Skinnars - 30 oktober 2013 05:12

Glömde helt bort bloggen igår men läste på hissa provet som jag har idag och på modde provet som jag har imorgon. Tänkte inte skriva något mer nu i detta inlägg och istället läsa igenom hissa (om jag hinner) en gång till. Ha en riktigt bra dag nu så hörs vi senare idag!

Så söta! <3 (Oredigerad fast den ser ut att ha nått filter!)

Ovido - Quiz & Flashcards