Sandra Skinnars

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra Skinnars - 12 december 2013 07:35

Av Sandra Skinnars - 11 december 2013 21:43

Av Sandra Skinnars - 11 december 2013 20:03

Kom inte på nån bättre rubrik

Hej! Idag efter skolan så lämnade jag på syslöjdklubb och det var ganska roligt. När jag kom hem så började jag med läxorna och sen åt vi mat och så fortsatte jag med läxorna och så har jag läst på matte förhör också.


Imorgon efter skolan eller kl. 16 ungefär så åker jag upp till stallet för att kolla hur mycket green line Katinka och Torsten ska ha. Ska ge ge dem det på fredag kväll, lördag morgon och kväll och söndag morgon så måste ju veta hur mycket det ska va.

Nu ska jag kolla på Bonde Söker Fru före jag ska sova. Kollar in här före jag ska sova!

Av Sandra Skinnars - 10 december 2013 21:40

Nu ska jag börja sova, men först blogga!

Idag har jag varit i skolan, läst på hissa prov och varit och klippt mig.

Inget speciellt har hänt förutom att jag blev sjukt arg i skilan när mitt internet inte funkade för att... jag hade viktiga saker som jag skulle göra... Hehe!

Nu ska jag börja sova! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 10 december 2013 07:16

Nu sitter jag och väntar på att Simme och pappa ska bli klara och så ska pappa skjutsa oss till skolan. Det är en riktigt lugn dag idag. Först två timmar tyska sen finska, matte och sen två timmar textilslöjd.

Nu ska jag snart gå! Ha en bra dag!

Omg that feeling <3

Av Sandra Skinnars - 9 december 2013 22:01

And that's HIM! <3

Av Sandra Skinnars - 9 december 2013 18:29

Hej! Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på "Just the way you are - Bruno Mars" om och om igen och tänker på... Hehe! :p

Idag har varit en helt vanlig dag och jag har läst lite hissa som vi har prov i på onsdag.

Nu ska jag förtsätta lyssna på musik.

Av Sandra Skinnars - 9 december 2013 06:03

Nu har jag varit vaken en stund och ska snart börja göra mig i ordning för skolan. Idag efter skolan så blir det prov läsning. Jag har hissa prov på onsdag, matte prov på torsdag, modde prov på måndag och rella prov på tisdag. Nu ska jag gå! Ha en sjukt bra dag så hörs vi senare idag någongång.

Ovido - Quiz & Flashcards