Sandra Skinnars

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra Skinnars - 5 december 2013 21:18

Hej hallå!!

Min dag har varigt riktigt chill! Efter skolan har jag bara tagigt det lugnt och lyssnat på musik nu på kvällen.

Imorgon så ska jag städa rummet och kanske göra några läxor och kanske åka till stallet. På lördag ska jag tadet lugnt och göra resten av läxorna och om jag inte åker till stallet imorgon så gör jag det på lördag istället. På söndag har jag vuxen kalas. Chill! Undrar vad jag får? :p Hoppas på att få pengar. ;) Heh!

Nu ikväll har jag somsagt lyssnat på musik och då fixa jag ihop ett litet kollage om som beskriver lite vad jag tänker typ...

Just the way you are heter låten!

Godnatt nu allihopa! :)

Av Sandra Skinnars - 4 december 2013 21:31

Hej! Idag i skolan var det en helt vanlig dag och efter skolan lämnade jag ju på syklubb och det är jätte kul att tillbringa lite mer tid med S & S än vanligt. När jag kom hem så gjorde jag läxor och sen bytte jag även "skyddsplast" på mobilen för det började bli så dåligt och för att vara första gången jag gör det själv typ så blev det sjukt bra om jag får säga det själv. Efter det så gick jag i duschen och sen kolla jag på bonde söker fru och nu ligger jag i sängen och ska sova.

Imorgon så är det sista dagen i skolan för denna vecka eftersom att det är Finlands nationaldag på fredag så är vi lediga då. Skönt! I skolan imorgon är det nog säkert ganska chill och typ 10 eller nått så ska hela skolan till kyrkan på skolgudstjänst. Kul... Nja slipper modde iallafall kanske också lite hälso jag vet faktiskt inte. Men nu ska jag sova! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 4 december 2013 07:17

Jag tror jag gillar en kille sjukt mycket,
men jag vill inte erkänna det för mig själv...

Just nu sitter jag och lyssnar på musik men ska snart gå och borsta tänderna. Idag är det en ganska lugn dag och efter skolan så lämnar jag på sy klubb.

Jag har så mycket jag tänker på som liksom bara känns "Det måste jag skriva om på bloggen!" men när jag sätter mig framför datorn eller mobilen med bloggplatsen appen så vet jag inte var jag ska börja... Skit dåligt! Det skulle kunna bli så bra inlägg så som de är i mitt huvud men ja det blir som det blir då.

Nu måste jag gå och borsta tänderna. Ha en bra dag! Kram

Av Sandra Skinnars - 3 december 2013 21:02

Hej hallå! Min dag börjar bli slut men skitsamma, det här har varit en av de bästa dagarna hittills. Jag säger tack till alla som grattat mig på fb. Det är helt sjukt. Så trött på ordet tack just nu! Hehe!

Idag har varit en riktigt chill dag. Skolan, läxor och provläsning + JULIA tidning, choklad och ett kort av mamma, pappa och Simme och pringles (av farmor och farfar). Trött nu så nu ska jag drömma mig bort till min lilla värld.

Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 2 december 2013 21:32

Känner inte riktigt för bloggen nu. Lever livet istället typ eller jag läser väl mest läxor och tar det lugnt.

Jag gick inte ut och gå med Katinka igår för det var och är så jätte halt ute så hon (och jag) skulle kunna bryta alla ben i hela kroppen typ. Så jag tog det bara lugnt.

Idag har jag bara varit i skolan som vanligt och sen har jag gjort matte läxan och läst på hälso prov som vi har på onsdag.

Imorgon är det min födelsedag och jag är sjukt taggad på imorgon nu. (Ursäkta språket) Fan jag fyller 15 imorgon, jag börjar ju bli gammal! 15 är ju hälften av 30. Haha! Nej, jag är sjukt taggad! Och nu ska jag börja sova så att jag är pigg och glad imorgon! Godnatt!!!

Av Sandra Skinnars - 1 december 2013 07:52

Godmorgon!
Första december idag då!
- 2 dagar tills jag fyller
- 23 dagar tills julafton
- 25 dagar tills vi åker till Puerto Rico
- 30 dagar tills nyår

Det händer så mycket i december!
Och andra januari (tror jag) så har jag bloggat här i 1 år.

Idag ska jag först i kyrkan och sen funderar jag på att gå ut och gå med Katinka och bara mysa med henne. Får se vad jag gör! Ha en bra dag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards