Sandra Skinnars

Alla inlägg under december 2013

Av Sandra Skinnars - 8 december 2013 21:22

Hej! Min dag har varit super bra. Först tog jag väl det mest lugnt och sen gick jag i duschen och sen åt jag lunsch och gjorde mig klar och sen började lite släktingar komma och då fick jag lite pengar och lite annat smått och gott.

När Joel och Jolinda (mina kusiner) och dom kom så gick jag och Jolinda till mitt rum och lekte lite sen drack vi och sen gick vi ut och var ute en stund och då kom mina två andra kusiner och de gick in och efter en stund så gick jag och Joel in.

När Joel och Jolinda och de åkte hem så pratade jag lite med de andra och sen nu på kvällen så har jag gjort mina läxor och tittat på Solsidan.

Nu ligger jag i min säng och ska väl börja sova antar jag. Imorgon ringer alarmet kl. kvart före 7 som vanligt. Godnatt och sov gott!

Jag har sidobening nu!
Passar jag bättre i det eller så som jag haft det tidigare?

Av Sandra Skinnars - 8 december 2013 11:44

Av Sandra Skinnars - 7 december 2013 20:47

Hej! Just nu ligger jag i min säng och ska börja sova men först ska jag skriva om dagen som varit.

Just nu har jag lite huvudvärk av att ha luktat på nagellacksdoften i typ 1,30h men det går väl om när jag sover, hoppas jag.

Idag var jag ju till stan med mamma och ni har ju fått bilder på det som jag hade med mig hem så jag har inget speciellt att visa eller berätta om det.

När vi kom hem så bytte jag om och drack lite och sen cyklade jag upp till stallet och borstade Katinka och sen åkte jag ut och körde henne en liten bit. Det var ganska kallt så jag ville inte åka så jätte långt men hon frustade och tyckte säkert att det var härligt (hoppas jag ;)).

Det har kommit ganska mycket snö nu igår och idag också så det är väl ganska kul det också, tycker jag.


Imorgon på eftermiddagen så kommer mormor & morfar, farmor & farfar, mina kusiner, min ena morbror och min faster hit till oss för att fira mig. Roligt!

Ska försöka locka mitt hår lite imorgon också om det går. Har nästan aldrig gjort det men det ska väl gå det också, eller?! Nu ska jag börja sova snart! Godnatt! Sov gott! Lovar er att ni får en bild på min outfit sen imorgon! Kram

Av Sandra Skinnars - 7 december 2013 19:40

Vänstra blev bättre än högra men sånt är livet!
Jag fick inspiration av tärningar.
Vad tycker ni?

Av Sandra Skinnars - 7 december 2013 19:36

Tunika och byxor från Cubus
Vet inte vad de kostade
men jag tror att tröjan kostade ca 30 euro och byxorna ca 20 euro.

Två tröjor från lindex som jag tror kostade ca 13 euro.

Det var det som jag hade med mig hem idag från stan.

Av Sandra Skinnars - 7 december 2013 17:58

[Bild]

Resultat kommer!

Bilder på det jag köpt i stan kommer ikväll,
och hur min dag varit så där allmänt!
Vi hörs senare!

Av Sandra Skinnars - 6 december 2013 21:45

Hej! Idag har jag som sagt städat mitt rum och sen gick jag också ut en liten stund.

Nu har jag tittat på Idol och jag hejar på Elin. Jag tycker hon är sjukt bra!

Imorgon åker jag och mamma till stan och då ska jag leta efter julfest kläder och lite annat smått och gott.

Nu är jag ganska trött så nu ska jag sova. Godnatt

Av Sandra Skinnars - 6 december 2013 11:14

Hej! Idag är vi som sagt lediga och det är så skönt att ha lite längre helg.

Just nu städar jag mitt rum och lyssnar på musik förstås. Det går ju inte att städa utan musik. ;)

Hoppas att alla får en bra dag, nu ska jag fortsätta städa. Kram

Bilden är tagen för ca 1h sen typ

Så jag

Ovido - Quiz & Flashcards