Sandra Skinnars

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 1 mars 2013 20:19

Nu ska jag snart göra mig klar till natten. Sov gott lovers and haters.


Ps. På onsdag så har jag min iPhone i fickan i skolan. ;) :D

Av Sandra Skinnars - 1 mars 2013 14:54

Hej,  hej!


Nu sitter jag och har fixat om lite här, som ni kanske ser och nu ska jag göra en ny header också men första ska jag berätta lite grejs.


Jag och pappa kom hem typ kl. halv 2 (finskt) och jag somnade nog ganska direkt. Jag vaknade kl. 9 och kl. halv 11 typ så åkte jag till stallet med Eleonor. Fixa höpåsar, borsta Torsten och fick rida lite. Det gick ganska bra tycker jag för att vara typ fjärde gången jag red honom. När jag kom hem så åt jag plättar och har varit på datorn. Håller på med  en liten berättelse sådär helt random som kanske kommer upp på bloggen sen om ni vill. Så har suttit och skrivit på den men jag är lite arg just nu för att jag hade skrivit jätte mycket och så fick internet nått problem och allt som jag hade skrivit idag försvann. Det var ganska mycket kan jag säga. Men nu ska jag sluta babbla på om det. Imorgon så åker jag till mormor och morfar. Och då ska vi åka och äta till ett ställe som heter Björns matstudio som min mammas kusin (??) äger. Funny. Men nu ska jag fixa en header. Puss1

Ovido - Quiz & Flashcards