Sandra Skinnars

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 24 mars 2013 15:03

Hej igen! Ja i det här inlägget så ska jag skriva om min "systers" blogg. Alltså Ellens blogg! Jag skulle länka men den är lösenordskyddad. Men ni vet iallafall vad den heter.
Bra saker med din blogg Ellen: att du har börjat uppdatera mera och du har börjat lägga med bilder i dina inlägg
det här är lite sämre med din blogg Ellen: alltså ärligt så vet jag inte om det finns nånting dåligt med din blogg. I så fall lite mer uppdatering om du hinner och kanske lite mer bilder på dig själv för du är ju så söt SIS!
Det var det! Och Ellen jag vill bara säga att jag kollar din blogg varje dag flera gånger. Och tack för att du finns de gånger man verkligen inte kan prata med någon annan. Vet du vad! jag ska skriva ett mail till dig nu! Puss och kram till dig, Ellen!

Av Sandra Skinnars - 24 mars 2013 14:47

Tina och Tindra idag och fixade flätor i deras panluggar och gjorde inbakade flötor i manarna. Hur söta tror ni att dom blev?! Jo, det kan jag berätta! Såhäääääär söta! <3 Nu ligger jag bara i sängen och orkar inte göra nått. Knappt så jag orkar skriva det här. Nåja, imorgon är det skolan som gäller. Då har vi textilslöjd x3, matte, engelska och hissa tror jag. Men i och för sig så är det måndag, tisdag och onsdag kvar sen är det påsklov. Gissa var jag ska vara?! Ja, jag tror alla fattar... STALLET!!! Men nu ska jag sluta babbla. Nu ska jag skriva ett inlägg om Ellens blogg. För hon var den enda som kommenterade på det där inlägget där jag skrev att ni skulle kommentera er blogg. Men ni kan göra det här eller i vilket inlägg som helst. Skriv bara din bloggaddress så går jag in och kollar och gör ett inlägg om den!

Ovido - Quiz & Flashcards