Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 23 mars 2013 16:28

Idag har jag varit i stallet och ut och gått med Tindra. Gick hur bra som hellst. Tror att jag åker dit imorgon också och gör dem fina med flätor och borsta noga och kanske gå ut och gå och bara mysa och njuta av att vara i stallet. Jag älskar hästar och att vara i stallet. Allt med hästarna är roligt. Alla stallsysslor alltså allt från mocka till att fodra, rida, köra, ut och gå... ja allt helt enkelt! Älskar doften av hästarna!

Från vänster uppe: Tina och Tindra

Mitten: Katinka

Från vänster nere: Rappen och Torsten

-

När jag kom hem från stallet idag så gick jag i duschen och nu sen det så har jag varit på datorn. Nu ska jag gå! Hörs!

Av Sandra Skinnars - 23 mars 2013 13:27

Och ja, jag vet att tränset är vinglat!

Ovido - Quiz & Flashcards