Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 6 mars 2013 20:07

Hej, när jag kom ur duschen så flätade jag håret så nu ligger jag i sängen med flätor (inbakade) och kollar bloggar, fb, insta osv. Men ska snart sova. Har väckning kl. 07.05 (finskt) för att packa gymnastik väskan. Ska skrinna, det är ju ganska kul. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 6 mars 2013 16:50

Hej sötisar! Hur har ni det? Jag har det bra. Sitter med iPhonen och skriver på KIK och lite såna saker. Har varit duktig och läst på engelska orden tills imorgon. Sen ska jag kolla om jag kan åka till stallet i helgen. Nu är det 2 dagar kvar till helg. Sen ca 2 och en halv vecka till så är det påsklov. Snart går jag ut 7:an och då ska jag ha den bästa sommaren hittills. Katinka kommer tillbaka och jag ska NJUTA såhääääääääääär mycket av sommaren och sommarlovet och allra mest tiden med Katinka. Älskar verkligen henne sjukt sjukt mycket! Min andra halva, mitt allt mer eller mindre. Se så fin hon är. 2 dagar före hon skulle åka till Solf.

Ovido - Quiz & Flashcards