Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2013 20:36

hm... No I don't think so!

Godnatt!!!

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2013 17:44

Lösenord på bloggen? Jag har förlåtit dig men var det fel? Känns fel? Lägga ner bloggen? I don't know!

Jag känner mig helt förvirrad just nu. Vet inte vad jag vill alls! Alla mina 'beslut' känns fel. Vill bara försvinna, bort!

Måste få skriva av mig lite. Idag i skolan var det helt ok. Finska förhöret kändes ganska bra. Husse var ganska roligt och så. Men enda sen jag kom hem så har jag varit på jätte dåligt humör. Vet inte riktigt varför?! Bara är så antar jag. Har i alla fall gjort läxan tills imorgon och ligger i sängen så där helt random med mobilen. Nu ska jag kolla bloggar! Ha det bra!

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2013 06:04

Nu är klockan 7 och jag ska snart stiga upp. Frukost, klä på mig och fixa mig. Kanske läsa på lite finska. Men ni får ha en bra dag. Jag bloggar nog kanske senare också.

Ovido - Quiz & Flashcards