Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 28 mars 2013 21:26

Ja, nu ska jag gå och sova. Älskar er! 20 unika besökare idag=besöksrekord! How f*cking awsome isn't that! Nu kanske ni tänker "Vah, 20 är väl inte så mycket?!" Men det känns helt sjukt. Tack tack! Btw, imorgon kommer mormor och morfar hit. Alltså jag är sjukt sugen på att ha frågestund. Ska jag ha det? Kommentera, för jag vill veta om ni vill att jag ska ha det! Godnatt och tack!
Sötis!

Av Sandra Skinnars - 28 mars 2013 18:48

Thanks a lot to everybody hwo is reading my blog! Besöksrekord idag! Tack, tack, tack och åter TACK! Jag älskar er! Jag kände på mig att den här dagen skulle bli bra. Har gått runt med ett smile på läpparna hela dagen faktiskt! Och ni som följer mig på insta... Tack! Får vänförfrågningar varje dag nästan! Fantastic! Om nån här har KIK så heter jag sandra_skinnars där. Hoppas ni vill "prata" med mig där. Puss puss!!!

Av Sandra Skinnars - 28 mars 2013 09:56

Elr godmorgon och godmorgon. Jag vaknade kl. 7 så jag har ju varit vaken en stund nu. Men jag vet inte vad jag ska göra idag men alltingen så ska jag vara hemma och ta det lugnt elr så ska jag åka till stallet. Jag vet inte! Men just nu sitter jag och lyssnar på Begging med Anton Ewald. How cute is he not lixom!

Ja, nu ska jag gå. Vad har ni för planer nu över påsklovet?

Ovido - Quiz & Flashcards