Sandra Skinnars

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 2 mars 2013 20:34

Nån där ute i Sverige som kan rösta på honom åt mig?! Kan inte rösta från Finland! Jag dör så snygg!!!

Av Sandra Skinnars - 2 mars 2013 20:05

HEJ IGEN! Nu ska jag titta på melodifestivalen. Kram och godnatt!

Av Sandra Skinnars - 2 mars 2013 19:47

Sommaren eller vintern. Nej, sommaren. För då kan man sola, det är varmt och man slipper att klä på sig så mycket. Men vintern gillar jag också eftersom jag fyller år den 3 december.

Av Sandra Skinnars - 2 mars 2013 19:29

Hej!


Idag var jag  ju som sagt till mormor och morfar. Först så var vi där en stund, sen åkte vi in till Vörå (mormor och morfar bor en bit ifrån Vörå) och handla på Halpa Halli och därifrån så fick jag med mig en tröja och utebyxor. Så här ser tröjan ut:

Älskar den! Och picmonkey´s bokeh hearts. Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka till stallet? Iallafall så ska jag till Malax med Eleonor på kvällen på hundagillity (stav??). Vi får se vad jag gör mer. Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards