Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 22:10

Hej, vann rätt låt mello? Själv tycker jag att Anton skulle ha vunnit.

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 20:27

Tittar på mello med la familla!

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 15:47

Bilderna hamnade högst upp nu i det förra inlägget!

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 15:45

Hej! Har varit i stallet idag och kom hem för ca en halv timme sen. Det var bara jag, Sonja och Eleonor. Vi tömkörde Torsten (jag och Sonja) medan jag tömkörde så gick Sonja efter med Tindra och tvärtom. Sen när vi kom tillbaka till stallet så fick vi ha lite voltige övningar turvis. Sonja var efter mig så sen när hon var klar så sa Eleonor att Sonja skulle sätta sig lite längre fram och sen hjälpte hon mig upp. Så att jag satt bakom Sonja. Gick runt lite och sen frågade Eleonor om jag vågade stå på knä bakom Sonja. Joo, sa jag. Så gick vi lite och jag stod på knä bakom. Ja just det. Vi borstade dem först. Sen så åkte Sonja hem och jag och Eleonor fixade höpåsar. Sen åkte vi hem! Och nu sitter jag och har det skönt. I vilket fall som hellst så var det JÄTTE roligt! Love horses? Yes, I do!!!

Sen så har mamma och pappa varit till Seijnäjoki och hämtat allt ur bilen (det vi köpte i Tuuri) så nu har jag fått tröjan. Det står "SURE THING" på den och såhär ser den ut:

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2013 08:08

Orkar inte med bloggen just nu. Kanske uppdaterar sen om jag vill/orkar. Men just nu sitter jag iaf och läser en bok som är sådär.

Ovido - Quiz & Flashcards