Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 11 januari 2014 20:16

Hej hallå! Jag kom hem i torsdags efter lite "omvägar" på hemvägen. Ska skriva ett skillt inlägg om den sen. Men jag är hemma och igår var jag i skolan och jag var trött som bara den eftersom att när klockan ringde kvart över 8 finsk tid så spansk tid som jag är van med nu så är klockan bara kvart över 6 där. Men jag kom igenom skoldagen och hemma så möttes jag av en saknad vän, nämligen Ludde. Han har ju varit hos mormor och morfar nu medan vi varit borta och mamma hade varit och hämtat hem honom på förmiddagen medan vi var i skolan.


Idag har jag mest tagit det lugnt. Var till stallet en sväng och tänkte åka ut och köra Katinka men jag borstade bara henne för att det blåste, var kallt och snöade. Plus att snön var vass som knivar (kanske inte riktigt) mot kinderna. Sen har jag också varit ut med Ludde två gånger idag, men mest har jag nog tagit det lugnt. 


Imorgon ska jag göra läxor och ta det lugnt. Vi hörs imorgon! Godnatt!

Man kan inget annat än att sakna detta ställe och alla trevliga och snälla spanjorer! <3

Ovido - Quiz & Flashcards