Sandra Skinnars

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 19 januari 2014 19:52

Orkar inte med något just nu. Vill bara sova och vakna på ett helt annat ställe tilksammans med HAN med stort H. Just nu lyssnar jag på musik men ska börja sova snart. Den här söndagen har varit så slöööö.

Av Sandra Skinnars - 19 januari 2014 09:05

Hej sötisar och godmorgon! Jag har varken orkat eller hunnit med bloggen nå mycket den här veckan pga. musikalen. Jag har varit så trött på kvällarna och då har jag måstat göra läxor och ta igen de vi missat pga. musikalen. Men nu är jag tillbaka igen. 


Nu ska jag gå i duschen och sen ska jag äta frukost och se till så att håret torkar och så ska jag gå ut och fota lite i kölden. Iallafall nu så är det rent ut sagt skit fint ute. Nej nu ska jag gå! Puss! Vi ses senare!

Ovido - Quiz & Flashcards