Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 13 januari 2014 20:48

Inlägget om hemresan blev klart och kommer upp på fredag.

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 13 januari 2014 19:10

Jag vet att den kom ut för en stund sen men jag har inte gillat den tidigare men lyssnade på den igår och tyckte att den var jätte bra så jag sitter och lyssnar på den nu. Ni kan ju lyssna på den medan ni läser klart det här inlägget.

Idag har jag varit i skolan och vi övade på musikalen hela dagen. Första föreställningen är på onsdag. Sen efter skolan så stannade jag och gjorde klart min dräkt. Så nu är den klar också. Skönt! Det sämsta med att öva hela dagen är att man får så mycket att göra hemma. Men det går nog det också. Nu ska jag skriva lite mer på inlägget om hemresan och sen ska jag nog börja göra mig klar för natten och sen gå och sova. Hör senare ikväll!

Av Sandra Skinnars - 13 januari 2014 11:30

Ifjol om någon minns det så gjorde jag två inlägg med bilder där det stod liksom drömmar. Läs del 1 HÄR och del 2 HÄR. Nu tänkte jag ladda upp de bilderna och typ skriva under om det har hänt eller så. Enjoy!

Det vet ni väl alla att det inte har hänt! Däremot så har jag varit mer i stallet.


Kanske inte helt! Men jag gillar nog mig själv mer än förr. Så lite kanske.


Säger det direkt; NEJ!


Det har jag inte gjort!


Jag har längre hår än förr men jag vill ha ännu längre så jag vet inte riktigt vad jag ska säga.


Haha! Nej alltså jag har inte ens försökt.

 

Det här var del 1. Del 2 kommer på onsdag.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards