Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 12 januari 2014 20:26

Det blev så sent nu så jag orkar inte skriva om hemresan men lovar att om jag har tid och lust någon dag så ska jag skriva det. Lovar! 


Nu ska jag borsta håret och se ska jag krypa ner i sängen. Har just tittat på LOL för typ hundraelfte gången men alltså man blir ju alldrig trött på den filmen. Älskar den! 


Imorgon är det då skolan som gäller och så kommer det ena tidinställda inlägget upp också. Sov gott allihopa! Tack för att ni läser min blogg! Älskar er! Puss och godnatt! Gud viad jag blev skrivsugen nu. Kanske jag ska börja skriva om hemresan iallafall.

Maspalomas dynerna

Av Sandra Skinnars - 12 januari 2014 16:39

Idag har jag bara gjort precis det jag sa att jag skulle göra, tagit det lugnt och gjort mina läxor. Jag har lyssnat på musik hela dagen och varit på datorn nästan hela dagen. Bara en sån där chill dag ni vet. Nu har jag också gjort två inställda inlägg och ska skriva inlägget om hemresan. Det dyker upp lite senare. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards