Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 25 januari 2014 22:11

Förlåt men det har hunnit bli så sent redan så jag orkar inte blogga om dagen nått långt. Ända fram till typ halv tre så tog jag det lugnt och bara myste i sängen. Sen gick jag ut och var ute till sex ungefär. Hade igång min vespa och körde lite med den bara för att och så körde jag fyrhjuling och moped lite och tittade på när pappa fixade med traktorn och sånt där roligt. :) Nej men jag gillar såna saker! Samma med stallet också. Tar jag på mig stallkläderna så klarar jag det mesta, lite skit under naglarna har väl aldrig skadat någon? Jag känner mig också ibland starkare och säkrare på mig själv i stallet än på många andra platser.

Nu ska jag sova! Godnatt! Hörs imorgon!

<3 Just love it <3

Av Sandra Skinnars - 25 januari 2014 07:44

Hej och godmorgon! Igår efter skolan så åkte jag upp till stallet och då satt jag i släden med Eleonor. Torsten var riktigt duktig och Katinka, som fick springa efter, var också riktigt duktig.

Sen på kvällen så åkte jag, pappa och Simme till stan och åt på Rax som är nyrenoverat och det var riktigt fint där nu.

Efter att vi hade ätit så åkte vi och hämtade mamma från flygfältet och när vi kom hem så gick jag och sova.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Jag får se hur det blir. Jag hör av mig lite senare! Ha en bra dag!

Outfit igår kväll!
Tröja från Lindex
Byxor från Cubus
Och så har jag en hairdounat
från Kappahl eller Lindex

Ovido - Quiz & Flashcards